Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебания и въпрос относно покупка на 159 1.9JTD vs. Нисан Кашкай

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Брачет вземи си нoвата Дачия Duster
    Alfa Romeo - Gift From The God

    Comment


    • #47
      Мазда 6 и Форд Мондео са на една платформа принципно, та дали едното или другото е въпрос на вкус и обслужване в БГ(ако такова може да се нарече).
      Arena Coast Customs

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
        Мазда 6 и Форд Мондео са на една платформа принципно, та дали едното или другото е въпрос на вкус и обслужване в БГ(ако такова може да се нарече).
        И двигателите им са еднакви...
        Първоначално публикувано от RestInShit Покажи съобщение
        Брачет вземи си нoвата Дачия Duster
        Миналата седмица я видях на живо, хареса ми!
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          Мазда 6 и Форд Мондео са на една платформа принципно, та дали едното или другото е въпрос на вкус и обслужване в БГ(ако такова може да се нарече).
          То и Фиат Темпра и Алфа 155 е едно и също, ама не баш .
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            То и Фиат Темпра и Алфа 155 е едно и също, ама не баш .
            Ама Ланча Дедра и фиат Темпра са си баш
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Ама Ланча Дедра и фиат Темпра са си баш
              Те па хептен. Дедрата е с доста по-качествен интериор от Темпрата, че и от 155-цата.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Те па хептен. Дедрата е с доста по-качествен интериор от Темпрата, че и от 155-цата.
                Знам, имал съм дедра...
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #53
                  Че то и 156 е на същото шаси както и още 15 модела на фиат груп

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                    Че то и 156 е на същото шаси както и още 15 модела на фиат груп
                    Я пак? На кои други освен 147 и GT, че нещо не се сещам...
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                      Я пак? На кои други освен 147 и GT, че нещо не се сещам...
                      Типово-то шаси се използва на:
                      ФИАТ - типо, темпра, браво1, брава, мареа, купе
                      Ланча - дедра, делта2, либра
                      Алфа - 145, 146, 155, 147, 156, GT, GTV и Spider
                      Като естествено че има малко модефициране, но е незначително, мога да опиша в какв се състои но не мисла е от значение.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                        Типово-то шаси се използва на:
                        ФИАТ - типо, темпра, браво1, брава, мареа, купе
                        Ланча - дедра, делта2, либра
                        Алфа - 145, 146, 155, 147, 156, GT, GTV и Spider
                        Като естествено че има малко модефициране, но е незначително, мога да опиша в какв се състои но не мисла е от значение.
                        Напротив - разликата е огромна. То на тоя принцип всички коли на Фиат са на еднакво шаси - ама малко и незначително модифицирано.

                        В бранша еднаква платформа/шаси означава ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМОСТ на детайлите по окачването - например да сложиш носач от Типо на Алфа 155 - няма проблеми. Както и квото искаш от Форд Фикус на Волво S40 и V50 - това са си еднакви коли с различни ламарини. Като Типо, Дедра, Темпра, 155, 145 и 146 - за тях съм съгласен.

                        Но 147, 156 и GT са с двойни напречни носачи отпред (другите са макферсон), отзад окачването е Camuffo (или заден макферсон, докато при Типо-Дедра и т.н. са единични надлъжни носачи). И нищо не е взаимозаменяемо. И такива разлики съвсем не са "малко модифицирано", ами напълно различно.

                        Все едно да кажеш, че моя Гранд чероки е на същото шаси със следващия - но с малко модифицирано окачване - вместо цял мост отпред е с независимо окачване. Иначе си е същото, да

                        П.П. Ето на този линк може да видиш всички модели, базирани на т.нар. платформа Tipo 2 (вътрешно означение на Fiat, няма нищо общо с модела Типо)

                        http://fiatcoupehistory.de/e_bodengruppe.htm

                        Алфите са съвсем друга бира, Ланча Либра също.
                        Last edited by pinko; d.m.y г., 22:16.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          Напротив - разликата е огромна. То на тоя принцип всички коли на Фиат са на еднакво шаси - ама малко и незначително модифицирано.

                          В бранша еднаква платформа/шаси означава ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМОСТ на детайлите по окачването - например да сложиш носач от Типо на Алфа 155 - няма проблеми. Както и квото искаш от Форд Фикус на Волво S40 и V50 - това са си еднакви коли с различни ламарини. Като Типо, Дедра, Темпра, 155, 145 и 146 - за тях съм съгласен.

                          Но 147, 156 и GT са с двойни напречни носачи отпред (другите са макферсон), отзад окачването е Camuffo (или заден макферсон, докато при Типо-Дедра и т.н. са единични надлъжни носачи). И нищо не е взаимозаменяемо. И такива разлики съвсем не са "малко модифицирано", ами напълно различно.

                          Все едно да кажеш, че моя Гранд чероки е на същото шаси със следващия - но с малко модифицирано окачване - вместо цял мост отпред е с независимо окачване. Иначе си е същото, да

                          П.П. Ето на този линк може да видиш всички модели, базирани на т.нар. платформа Tipo 2 (вътрешно означение на Fiat, няма нищо общо с модела Типо)

                          http://fiatcoupehistory.de/e_bodengruppe.htm

                          Алфите са съвсем друга бира, Ланча Либра също.
                          Ми не е тъй, платформата е една и съща с незначителни разлики, гредите и самия кафез са еднакви а заради окачването са различни предния и задния мост, а и при макферсона на делта типо и 145 ....има разлика като различни по дължина носачи и др. Мога да изброя всички разлики, но не ми се пише.
                          То и на 166, 164, капа, крома е еднакво шасито, но 166 е със различно окачване.
                          Незнам в кой бранш го твърдят това за окачването, но са далеч от истината. И понеже намеси джип, на Нисана на еднакво шаси има окачване и с пружини и с ресори
                          На 156 платформата си е Fiat Tipo 2 third а линка не е актуален защото е за Фиат купе а 156 излиза много след него. Ето линкове http://fiat-tipo-portugal.com/curiosidades.htm
                          http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html
                          Само за справка, във ванто спориха преди години с мене и като пратиха официално запитване и познай.......
                          А и съм сравнявал разглобени поне 10

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                            Ми не е тъй, платформата е една и съща с незначителни разлики, гредите и самия кафез са еднакви а заради окачването са различни предния и задния мост, а и при макферсона на делта типо и 145 ....има разлика като различни по дължина носачи и др. Мога да изброя всички разлики, но не ми се пише.
                            То и на 166, 164, капа, крома е еднакво шасито, но 166 е със различно окачване.
                            Незнам в кой бранш го твърдят това за окачването, но са далеч от истината. И понеже намеси джип, на Нисана на еднакво шаси има окачване и с пружини и с ресори
                            На 156 платформата си е Fiat Tipo 2 third а линка не е актуален защото е за Фиат купе а 156 излиза много след него. Ето линкове http://fiat-tipo-portugal.com/curiosidades.htm
                            http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html
                            Само за справка, във ванто спориха преди години с мене и като пратиха официално запитване и познай.......
                            А и съм сравнявал разглобени поне 10
                            Tipo's derivatives
                            - Fiat’s platform sharing strategy reached its peak during the Tipo era. Fiat Tipo was launched in 1988 as Fiat’s Golf-beater. Its simple front MacPherson struts / rear trailing arms platform was soon found sharing with a dozen models in the group. Here is the complete listing (loaded from my memory) - Fiat Tipo, Fiat Tempra, Lancia Dedra, Lancia Delta, Alfa 155, Alfa 145/146, Fiat Brava / Bravo / Marea, Fiat Coupe, Fiat Punto, Alfa GTV/Spider, Alfa 156 and Lancia Lybra.
                            - The earliest derivatives did not changed much the hard points position, hence essential dimensions. These include today’s 145/146, Delta and Brava/Bravo/Marea. They differ from each other by packaging, styling and suspension tuning. Fiat and Lancia share the same engines and transmission. Alfa got modified 4-cylinder engines (e.g. with twin-spark added) and sportier suspension setup.
                            - 146 is a 145 with longer boot, although both of them are hatchback.
                            - Brava is the 5-door version of the 3-door Bravo. Marea is the 3-box saloon version. Marea Weekend is an estate.
                            - Alfa GTV / Spider, Alfa 156 and Lancia Lybra received much more development. GTV / Spider has multi-link replaces strut as rear suspension. The front still rides on strut. On the contrary, 156 has the front suspension changed to double-wishbones while using struts at the rear. Lybra remains strut in front but introduces a new GLA (Guided Lateral Arm) rear suspension. Again, Alfa has its own engines (including V6s) while Fiat and Lancia share the same engines. Alfa even got advanced transmission such as Selespeed. Although there are still a lot of common components sharing among them, it is no longer adequate to call these cars as sharing platform.

                            Прочети внимателно последното изречение. Там е казано всичко. При Фиат Типо сигурно има и някои гредички и надлъжни лонжерони, сигурно и предния кош и вратите са почти идентични като конструкция с тези на Фиат 124 и Жигула, но това не значи, че Жигулата и Алфа 156 са на една платформа. Макар че не е изключено някои "специалисти" да твърди и това.

                            Основната ти грешка - ти говориш за конструкция на каросерията (греди, кош и т.н.), а не за платформа. Платформа е каросерията ПЛЮС окачването. Наистина в българския език и досега не е уточнено какво е шаси, какво е платформа и какво е каросерия, но това не ни оправдава да правим тюрлю-гювеч от тези понятия.

                            И като намеси Нисан - Нисан Патфайндър и Нисан Навара - не, те не са на една платформа, това са доста различни платформи, като едната е европейска (Патфайндъра), а Наварата е на хеви-дюти платформа на некъв американски пикап на Нисан (май Frontier се казваше). Нищо че и двата модела си приличат като две капки вода и се правят на една и също поточна линия в Испания.

                            Няма да споря с некви специалисти от сервизи и интернет-капацитети, аз ти говоря за специалисти от автомобилния бранш, където не се съобразяват с мнението на механиците от Ванто.

                            Вервай ми, на всяка презентация и първи тестдрайв говоря с инженерите, разработили конкретния модел, и много добре знам кога може да се говори за sharing platform и кога - не. Това е любимата дъвка на автомобилните журналисти и мога да ти говоря с часове за най-невероятни sharing platform-комбинации. Освен това на места в нета има спекулации точно на тази тема - че на платформата ZFA182 са конструирани Fiat Bravo, Fiat Brava, Fiat Marea, Fiat Marea Weekend, Fiat Marengo, Fiat Coupe, Alfa Romeo 145, Alfa Romeo 146, Lancia Lybra, Fiat Multipla, Fiat Stilo, Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 147 - в общи линии пълна каша, щото пък в това "официално" Фиат-ово становище пък не са включени моделите от Тipo 2.

                            Една бърза загадка - преди седмица карах на тестове в Гърция новия Кайен (който както знаем е напудрен Туарег). А знаете ли кои още автомобили са на тази "платформа" и от кога се произвежда тя?
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #59
                              Нисана имах предвид патрула.
                              Туарега може би е на Q7 ама.....за него не съм сигурен
                              Закаснявам за пистата идвам да уточниме там, таман да ти кажа каво беше становището при запитване от Ванто, проблема не е само в българския.... платформата няма общо с 124
                              Щях да се съглася с теб ако поне имаше малко усилване на таз платформа, но само промяна в мостовете и в една гредичка не е никаква разлика пак се гънат като спагет, и това изречение съм го чел затова ти го пратих.
                              Мене ако питаш спориме за глупос, щото терминологията дава място за тълкуване, ма нищо де.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                                Една бърза загадка - преди седмица карах на тестове в Гърция новия Кайен (който както знаем е напудрен Туарег). А знаете ли кои още автомобили са на тази "платформа" и от кога се произвежда тя?
                                Имам някакъв спомен, че Ауди А4, Пасат, Бентлитата лимото и купето, Фаетона, Q7, Туарега и Кайена са на една "платформа".
                                Range Rover Vogue 4.4
                                Rexton 270 cdi
                                Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                                Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                                Comment

                                Working...
                                X